ابلاغ دستورالعمل تولید و عرضه لبنیات کارگاهی ، به زودی

رئیس اتحادیه لبنیات سنتی در خصوص ابلاغ دستورالعمل تولید و عرضه لبنیات کارگاهی به این اتحادیه بیان داشت : طبق مذاکرات انجام شده با مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت دستورالعمل تولید و عرضه لبنیات کارگاهی بزودی ابلاغ می شود.

رئیس اتحادیه لبنیات سنتی در خصوص ابلاغ دستورالعمل تولید و عرضه لبنیات کارگاهی به این اتحادیه بیان داشت : طبق مذاکرات انجام شده با مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت دستورالعمل تولید و عرضه لبنیات کارگاهی بزودی ابلاغ میگردد.

علی رجبی ادامه داد : همچنین اتحادیه لبنیات تهران در نظر دارد جهت هرچه بالاتر بردن سطح اطمینان مصرف کنندگان از محصولات عرضه شده در واحدهای زیر مجموعه لبنیات سنتی، طرح قابلیت ردیابی محصولات را از مبدا تا مصرف اجرا نماید.

وی افزود : بدین صورت تمامی محصولات به راحتی قابل شناسایی و پیگیری خواهند بود و میتوان از سلامت آنها اطمینان کامل حاصل کرد.

علی رجبی بیان داشت : درضمن باتوجه به نظارتهای مستمر بر واحدهای مجاز لبنیات سنتی، مصرف کنندگان می توانند باخیال آسوده ازمحصولات عرضه شده دراین واحدها استفاده نمایند .

رئیس اتحادیه لبنیات سنتی ادامه داد : متاسفانه حجمه های غیرمنصفانه شدیدی علیه لبنیات سنتی صورت گرفت اما خوشبختانه درک و آگاهی مردم نسبت به جریان سازی های نا عادلانه بسیار مناسب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد : لبنیات سنتی در این حوزه بسیار مظلوم واقع شده اما خدارو شکر پس از ابلاغ این دستورالعمل دیگر بهانه ای برای انتقادات غیر منصفانه باقی نخواهد ماند.

میهن صنعت

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید