آیا اصولگرایان حاضر به عذرخواهی از مردم هستند؟

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اصلاح طلبان سهم خود در ایجاد مشکلات کشور را پذیرفته و از مردم عذرخواهی می کنند ،ولی آیا اصولگرایان هم بابت حمایت از دولت احمدی نژاد حاضر شدند از مردم عذرخواهی کنند؟

غلامرضا ظریفیان درباره میزان سهم اصلاح طلبان در ایجاد مشکلات کشور ، اظهار کرد: اصلاح طلبان در گفت و گوهایی داخلی خود پذیرفته اند که در ایجاد وضعیت امروز جامعه سهم دارند چون در این چهل سال مسئولیت های مختلفی داشته و حامی دولت روحانی هم بوده اند، اما معتقدند که باید سهم دولت در ایجاد مشکلات امروز مشخص شده تا در مرحله بعد سهم اصلاح طلبان مشخص شود. در ایجاد وضعیت امروز ناتوانی در مدیریت کشور، تحریم های آمریکا و دولت پنهان نقش داشته اند.

وی درباره اظهارات بادامچیان مبنی بر لزوم عذرخواهی اصلاح طلبان از مردم تصریح کرد: ما هم دولت را نقد می کنیم و هم سهم خود را از مشکلات پذیرفته و از مردم عذرخواهی می کنیم. ما باید با دولت شرط می بستیم که در ازای حمایت، دولت اقدامات مدنظر ما را انجام دهد اما سوال من از بادامچیان این است که شما در واکنش به اقدامات دولت احمدی نژاد که با خطاهای استراتژیک همراه بود، چه کردید؟ آیا شما نبودید که آن دولت را با امام زمان پیوند دادید و پای همه مقدسات را وسط کشیدید؟ایا حاضر شدید به خاطر حمایت از دولت احمدی نژاد که خیلی از بنیان های نظام را زیر سوال برد، از مردم عذرخواهی کنید؟ هنوز هم برخی اصولگرایان از آن دولت حمایت می کنند ولی آیا آنقدر جوانمردی دارید که از امام زمان عذرخواهی کنید؟

این فعال سیاسی در پایان با اشاره به اینکه اصلاح طلبان حمایت از روحانی را ایدئولوژی نکردند، اظهار کرد: اصلاحات در انتخابات براساس مصلحت کشور بین دو گزینه ممکن، یک گزینه را انتخاب کرد و الان سهم خود را پذیرفته و عذرخواهی می کند. دولت اول روحانی دولت موفقی بود که برجام، آزادسازی اموال ایران و جذب سرمایه گذاری خارجی بخشی از این موفقیت ها بود اما در دولت دوم کابینه ای تشکیل شد که توانایی پاسخ به مشکلات کشور را نداشت. ما حامی دولت بودیم اما دولت را هم نقد کردیم. آقای بادامچیان چرا نمی گوید بخشی از اصولگرایان در ناکارآمد کردن دولت چه سهمی داشته اند؟

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید