آمادگی سازمان بهشت زهرا(س) برای خاکسپاری آیت‌الله هاشمی

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام (ره) از آمادگی کامل این سازمان برای برپایی مراسم تطهیر و خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

به گزارش صنعت نویس به نقل از فارس، اکبر توکلی اظهار کرد:  سازمان بهشت زهرا (س) در راستای وظایف سازمانی و همچنین  ادای دین به یار دیرین انقلاب، آمادگی کامل با همه امکانات برای تطهیر و خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی را دارد.

 
توکلی اظهارکرد: پیش بینی می‌کنیم جمعیت قابل توجهی از علاقه‌مندان به حضور در این مراسم طی روز سه شنبه برای تجدید یاد و خاطره و قرائت فاتحه، در بهشت زهرا حاضر شوند، از این رو تمهیدات ویژه ترافیکی و هماهنگی جهت سهولت در  عبور و مرور خودرو ها  برای برپایی این مراسم با پلیس راهور شده است.
 
وی با بیان این که هماهنگی و برنامه ریزی مشترکی با پلیس راهور  برای ارائه خدمات در زمان خاکسپاری انجام شده است، گفت: همچنین در راستای برنامه ریزیهای صورت گرفته، هماهنگی‌های لازم با آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و دیگر مراکزی که لازم است در آن ایام جهت برقراری نظم و امنیت در مراسم و سهولت حضور شهروندان و علاقمندان انقلاب، صورت گرفته است.
 
وی افزود: با اینکه پیش بینی های لازم انجام شده است ولی از شهروندان تقاضا داریم که به دلیل جلوگیری از ترافیک از مترو و وسایل حمل و نقل عمومی جهت حضور در مراسم خاکسپاری یار دیرین انقلاب و رهبری استفاده کنند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید