آغاز فروش خودرو جدید سایپا

قائم مقام سایپا در امور فروش با بیان این‌که زمان تحویل خودرو شاهین (رهام سابق)که امروز برای نخستین بار پیش فروش می‌شود، دی‌ماه ۹۹ خواهد بود، گفت: مبلغی که باید به صورت علی الحساب برای خودروی شاهین پرداخت شود ۸۰ میلیون تومان خواهد بود.
آغاز فروش خودرو جدید سایپا

به گزارش صنعت نویس، «مجید باقری خوزانی» در مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا در جمع خبرنگاران افزود: پس از مراسم امروز و مشخص شدن اسامی برندگان قرعه کشی، پیش فروش ۹ محصول به تعداد ۴۰ هزار دستگاه آغاز خواهد کرد که در بین آنها سه خودروی جدید برای نخستین بار عرضه می شوند.
باقری ‌افزود: طبق وعده قبلی و به‌دنبال پیگیری و استقبال مشتریان، برای نخستین‌بار پیش‌فروش خودرو «شاهین» محصول جدید سایپا که در ابتدا رهام نامگذاری شده بود از امروز آغاز می‌شود.
وی گفت: به‌جز شاهین، دو محصول جدید دیگر سایپا یعنی «ساینا S» و "کوییکS " نیز برای نخستین‌بار در این طرح عرضه خواهند شد.
باقری خاطرنشان‌کرد: به این ترتیب از مجموع ۹ محصولی که در طرح پیش‌فروش جدید گروه خودروسازی سایپا عرضه خواهند شد، سه خودرو جدید قرار دارد.
قائم‌مقام سایپا با بیان این‌که زمان تحویل خودرو شاهین، دی‌ماه ۹۹ خواهد بود، گفت: مبلغی که باید به صورت علی الحساب برای خودروی شاهین پرداخت شود ۸۰ میلیون تومان خواهد بود.
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طرح پیش‌فروش مطابق با برنامه تولید سایپا خواهد بود و همه محصولات در موعد مقرر و تعیین شده به مشتریان تحویل می‌شود.
به گزارش ایرنا، پیش‌فروش ۹ محصول گروه خودروسازی سایپا امروز از ساعت ۱۴ غاز خواهد شد. در این طرح که به‌مدت سه روز و تا سه‌شنبه (۲۰ خردادماه) اجرا خواهد شد، علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به‌نشانی saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.
بر اساس این گزارش، متقاضیانی که پیشتر برای شرکت در روش فروش فوق‌العاده، نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیز لازم است با مراجعه مجدد به سایت مذکور نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.
در طرح پیش‌فروش مذکور، هیچ‌گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نمی‌شود.
پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان باید در مدت ۴۸ ساعت نسبت به واریز وجه پیش‌پرداخت قیمت خودرو به‌صورت علی‌الحساب، انتخاب نوع و مدل خودرو و زمان تحویل اقدام کنند.
همچنین در این طرح نیز همه محدودیت‌های قبلی همچون محدودیت کد ملی، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و برخورداری از گواهینامه رانندگی خودرو، عدم امکان صلح و ممنوعیت انتقال خودرو به‌صورت وکالتی و نداشتن سابقه ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو در ۳۶ ماه گذشته نزد سایپا و ایران‌خودرو برقرار است.
کدپستی متقاضی و کدنمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشد و در صورتی‌که مشتری حداکثر سه‌ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد.
اگر تعداد ثبت نام ها و متقاضیان بیشتر از خودرو قابل عرضه باشد، قرعه‌کشی انجام خواهد شد و همچنین منتخبان قرعه‌کشی تاریخ‌های ۱۷ و ۱۸ خرداد طرح فروش فوق‌العاده محصولات سایپا و ایران‌خودرو، امکان شرکت در این طرح پیش‌فروش را نخواهند داشت.

مشارکت یک میلیون و ۸۰ هزار نفر در طرح فروش فوق العاده سایپا

قائم مقام سایپا در امور فروش اضافه کرد: حدود یک میلیون و ۸۰ هزار نفر در این طرح فروش فوق العاده ثبت نام کرده بودند که کمتر از هشت درصد آنان با کنترل هایی که با واحدهای اطلاعاتی دیگر انجام شد ریزش پیدا کردند.
وی بیان داشت: این قرعه کشی برای تحویل و فروش ۱۰ هزار خودرو از بین حدود یک میلیون نفر متقاضی انجام خواهد شد، یعنی از بین هر ۱۰۰ نفر متقاضی یک نفر می‌تواند برنده قرعه کشی بوده و به خودروی خود برسد.
باقری در پاسخ به این پرسش که اگر خودروسازان این خودروها را در اختیار داشتند چرا تا امروز عرضه نکردند؟ خاطرنشان کرد: از بهمن ماه پارسال که التهابات بازار خودرو زیاد شد تا امروز ۱۲۳ هزار دستگاه خودرو از سوی سایپا تحویل مردم شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال نیز در مقایسه با پارسال سایپا ۵۵ درصد بیشتر خودرو تحویل داده است.
سایپانیوز

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید