آغاز ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاری از فردا

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران جزئیات ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران را تشریح کرد.

عمار سعیدیانفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر آغاز ثبت نام از خبرگاران برای دریافت سهمیه طرح ترافیک گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران، حدود 3 درصد از طرح ترافیک به موارد خاص اختصاص یافته است که شهرداری تهران در راستای کمک به خبرنگاران و تسهیل در تردد آنها، دو سوم سهمیه موارد خاص که حدود 2100 طرح تخفیف می‌شود را با تخفیف 90 درصد برای خبرنگاران در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه از روز شنبه سوم اسفندماه فرآیند ثبت نام آرم طرح ترافیک سال ٩٩ خبرنگاران آغاز می شود و آنها می توانند با مراجعه به سامانه "تهران من" این مهم را ثبت کنند، گفت: خبرنگاران پس از ورود به سامانه تهران من، قسمت «خدمات طرح ترافیک» که زیرمجموعه آن «خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان» است را انتخاب کرده و مدارک خود اعم از معرفی نامه و گواهی اشتغال به کار ، بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در این قسمت بارگذاری کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیکی با تاکید بر اینکه عمده خبرنگاران، سال گذشته در این سامانه ثبت نام کردند اما با این حال می‌بایست مدارک خود را بارگذاری کنند، افزود: خبرنگاران متقاضی تا پایان اسفندماه فرصت ثبت نام در سامانه را دارند و بعد از آن با بسته شدن قیمت خدمات طرح ترافیک، فرآیند بررسی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ضوابط در مورد طرح ترافیک خبرنگاران به مانند سال گذشته است و تغییری نکرده است، تصریح کرد: خبرنگارانی که مایل به دریافت طرح ترافیک نیستند می‌توانند برای دریافت کارت بلیت مترو اقدام کرده و همان مدارک فوق الذکر را برای دریافت کارت بلیت بارگذاری کنند.

سعیدیان فر گفت: بررسی مدارک پس از پایان ثبت نام آغاز می‌شود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید