آغاز تولید خودرو ۲۰۰۸

دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان خودرو در خصوص سهم قطعه ساز داخلی در تولید اسفند ماه خودروی ۲۰۰۸، افزود: با در نظر گرفتن سهم ۱۴ درصدی بدنه، مونتاژ و رنگ این خودرو باید گفت سهم قطعه ساز داخلی در تولید ۲۰۰۸ حدود ۶ درصد خواهد بود.
آغاز تولید خودرو ۲۰۰۸

به گزارش صنعت نویس آرش محبی نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آغاز تولید مشترک خودروی 2008 در اسفند ماه امسال، اظهارداشت: مجوز آغاز تولید این خودرو با ساخت داخل 20 درصدی صادر شده و قرار است در اسفند ماه تولید شود.

وی به اعتراضات قطعه سازان در تولید این خودرو آنهم با عمق ساخت داخل 20 درصدی اشاره کرد و گفت: خودروساز به وزارتخانه تعهد داده محصول 2008 تا تیرماه سال 96 به عمق ساخت داخل 40 درصدی برسد.

دبیر انجمن تخصصی صنایع همگن قطعه سازان خودرو در خصوص سهم قطعه ساز داخلی در تولید اسفند ماه خودروی 2008، افزود: با در نظر گرفتن سهم 14 درصدی بدنه، مونتاژ و رنگ این خودرو باید گفت سهم قطعه ساز داخلی در تولید 2008 حدود 6 درصد خواهد بود.

محبی نژاد با اعلام اینکه عملاً قطعه ساز خصوصی داخلی سهمی از این 6 درصد هم ندارد، تصریح کرد: تولید مشترک خودروی 2008 با همکاری شرکت خودروساز و قطعه سازان وابسطه به آن در اسفند ماه امسال انجام می‌شود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید