آخوندی: از بین رفتن برجام جشن گرفتن ندارد

وزیر راه و شهرسازی در بیانیه ای عنوان کرد برجام فضا را برای نفس گرفتن صنعت فراهم کرد تا بتوانیم خود را پیدا کنیم و این اتفاق بدی نبود که بخاطر برهم خوردنش جشن بگیریم.
آخوندی: از بین رفتن برجام جشن گرفتن ندارد

به گزارش صنعت نویس، عباس احمد آخوندی در بیانیه ای اعلام کرد: افرادی که بیانیه صادر می‌کنند و جشن می‌گیرند، می دانند به چه مناسبت جشن می‌گیرند؟

آیا حواسمان به گفته هایمان هست؟

در واقع برجام فضا را برای نفس گرفتن صنعت فراهم کرد تا بتوانیم خود را پیدا کنیم.

ایا اتفاق بدی بود؟

ایا اشکال دارد که تلاش می کنیم با حفظ منافع ملی و تضامین قراردادی این ارتباط بین المللی را حفظ کنیم؟

آخوندی خطاب به کسانی که از شرایط پیش امده ابراز خشنودی کرده‌اند گفت: رقابت‌های داخلی جای خود، اما اینبار درباره منافع ملت، اقتصاد ملی، تولید و آینده یک کشور صحبت می‌شود.

به غیر از نتانیاهو چه کسی از رفتار ترامپ ابراز خوشنودی کرد. اما می‌بینیم که عده ای از این رفتار رییس جمهور آمریکا اظهار شادمانی می‌کنند. آیا این رفتار شادمانی دارد؟

وی افزود: دولت کاری انجام داد و توانست صهیونیست‌ها را در گوشه رینگ ببرد و حالا آن‌ها هم با آمدن این فرد در راس دولت آمریکا ابراز شادمانی می‌کنند.

آخوندی خاطره ای از امام تعریف کرد که بر مبنای آن امام برخلاف نظر خارجی‌ها که وی را از بازگشت به ایران منع می‌کردند، به خاطر مردم تصمیم به بازگشت گرفت.

اما امروزه عده‌ای در کنار رژیم صهیونیستی شادی می‌کنند و همچنان اظهار انقلابی‌گری نیز می‌کنند که در عمر خود علی‌رغم مشاهده و تجربه هر نوع اتفاق سیاسی این چنین اتفاقاتی را ندیده بودم.

این عضو کابینه دوازدهم با بیان اینکه در دنیای سیاست مبادلات یک طرفه نیست، تاکید کرد: باید خود را با شرایط جدید وفق داد و نسبت به شرایط دولت‌ها موضع‌گیری متفاوت کرد.

آخوندی در ادامه یادآور شد: دوستانی که این فضا را ایجاد می کنند باید بدانند تمام جوانه‌هایی که در اثر برجام در گوشه و کنار این کشور روییده را با یک فضای شعارگونه لگدمال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید به فکر جوانان، ایرانی‌ها و قدرتمند شدن ایران بود. ایران وقتی قدرتمند است که در سطح جهان پرواز کند. ایران در قفس قدرتمند نیست.

منبع:اقتصادنیوز

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید