آخرین قیمت خودرو در بازار پس از نوسانات ارزی

نوسانات ارزی در چند هفته اخیر باعث بروز آشفتگی در بازار خودرو خصوصا بازار خودروهای وارداتی شد و کار تا جایی بالا رفت که تعدادی از فروشندگان و حتی برخی از واردکنندگان رسمی نیز یا فروش را به طور کلی متوقف کرده و یا از فروش خودرو با قیمت های قطعی امتناع کردند.
آخرین قیمت خودرو در بازار پس از نوسانات ارزی

به گزارش صنعت نویس، در اولین روز کاری در هفته جاری و پس از اعلام رسمی دلار 4200 تومانی از سوی دولت بررسی ها از وضعیت قیمتی خودروی داخلی در تهران حاکی است هم اکنون قیمت ها نسبت به روزهای گذشته با کاهش اندکی مواجه شده اما خرید و فروش همچنان در رکود قرار دارد.بازار خودروهای وارداتی نیز وضعیتی مشابه خودروهای داخلی داشته و همچنان خرید و فروش در آن به صورت اندک انجام می شود.

در میان خبرهای خودرویی خبری نیز در زمینه ابلاغ کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی نیز از سوی وزرات صنعت منتشر شد که حال با این تعرفه جدید باید منتظر کاهش قیمت اینگونه خودروها نیز باشیم.
بر اساس این گزارش آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار به شرح جدول می باشد.

قیمت های درج شده مربوط به خودروهای کاردکس در بازار است و در صورتی که خریدار خواهان خودروی دارای پلاک باشد باید رقمی اضافه تر را پرداخت کند.معمولا زمان پلاک شدن خودرو های کاردکس یک هفته تا 10 روز بستگی به کارخانه تولید کننده خودرو دارد.

منبع:عصر ایران

افزودن نظر جدید