آخرین قیمت‌ها از بازار لبنیات

قیمت محصولات و اقلام اصلی لبنیات با ثبات نسبی همراه است.
 آخرین قیمت‌ها از بازار لبنیات

به گزارش ایسنا، قیمت اقلام مختلف لبنیات در مقایسه با چند ماه اخیر به طور نسبی با تغییر چندانی همراه نبوده است و بیشتر محصولات ثبات نسبی قیمت داشته‌اند.

قیمت محصولات لبنی در دی ماه گذشته بود که با نوساناتی در جهت افزایش قیمت همراه بود و قیمت اقلام اصلی از جمله شیر، پنیر، ‌ماست و کره با افزایش قیمت روبرو شد و برخی برندها قیمت‌های خود را بین ۱۰ تا ۳۰ درصد افزایش دادند که در آن زمان مسئولان مربوطه در دولت این افزایش قیمت را غیر مجاز و تخلف آشکار قلمداد کردند.

بیشترین افزایش قیمت در آن مقطع مربوط به قیمت کره می‌شد که در آن زمان کره ۱۰۰ گرمی از ۲۵۰۰ تومان به ۳۲۰۰ تومان رسید و قیمت شیر و ماست هم بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

در حال حاضر آخرین بررسی‌ها حاکی از ثبات نسبی قیمت‌ها نسبت به قیمت حدود پنج ماه پیش است. بر این اساس در میان اقلام اصلی لبنیات به طور متوسط، شیر کم چرب یک لیتری ۲۶۰۰ تومان، ‌شیر پرچرب یک لیتری ۲۵۰۰ تومان، شیر کیسه ای ۱۸۰۰ تومان و شیرکاکائو یک لیتری ۴۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

در میان دیگر محصولات لبنی، ماست کم چرب یک و نیم لیتری ۵۰۰۰ تومان، ماست پرچرب یک و نیم لیتری ۵۳۰۰ تومان، دوغ یک و نیم لیتری ۳۰۰۰ تومان، کره ۱۰۰ گرمی ۳۰۰۰ تومان، خامه ۱۰۰ گرمی ۱۴۰۰ تومان، ‌ پنیر ۴۵۰ گرمی ۵۰۰۰ تومان، پنیر خامه‌ای ۱۰۰ گرمی ۱۳۰۰ تومان و کشک یک کیلوگرمی ۸۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید