آخرین اخبار از رفع فیلترینگ تلگرام

عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، گفت: فیلتر تلگرام توسط شورای عالی امنیت ملی انجام شده و رفع فیلترینگ آن باید بر مبنای تصمیمات این شورا، مورد بررسی قرار گیرد.
آخرین اخبار از رفع فیلترینگ تلگرام

رمضانعلی سبحانی فرد گفت: عده ای از شرایط و ظرفیت تلگرام سوءاستفاده کردند و شرایط خشونت و اغتشاش را به وجود آوردند که بر همین مبنا شورای عالی امنیت ملی تصمیم به فیلتر تلگرام گرفت.

رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تصمیم گیری درباره فیلترینگ توسط دستگاههای تصمیم گیر بالاتر، از جمله شورای عالی امنیت ملی انجام شد، افزود:برای رفع فیلترینگ باید دید که تصمیمات شورای عالی امنیت ملی چه بوده است و مبتنی بر تصمیمات، اگر زمینه فراهم باشد رفع فیلتر تلگرام مورد بررسی قرار می گیرد و در این زمینه تصمیم گیری شود.

عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، تصریح کرد: دستگاههای مختلف همانند شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی امنیت ملی در شرایطی که مسائل این چنینی رخ می‌دهد می‌توانند درباره فیلترینگ تصمیم بگیرند.

منبع:مهر

دیدگاه‌ها

بهترین کار برای فیلتر شدن این بود که با اولین اغتشاش فیلتر می شد نه بعد از مدتی بالاخره ما دشمن قسم خورده داریم عربستان اسراییل ارو÷ا وهمه وهمه برای شکست انقلاب قد علم کردن و متوجه شدیم وبهتر است وبود که سخن اقارا مد نظر بگریم وامام هم گفته در مورد بیگانه واعتماد مان سلب شود وبه چسبیم به رهبر ومردم

افزودن نظر جدید