«طرح امداد و خدمات» ایساکو ویژه تعطیلات عید فطر

معاون شبکه خدمات شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از ارایه خدمات ویژه شرکت‌های ایساکو و امداد خودرو ایران در ایام تعطیلات عید سعید فطر به دارندگان محصولات ایران‌خودرو خبر داد.
«طرح امداد و خدمات» ایساکو ویژه تعطیلات عید فطر

به گزارش صنعت نویس، ماشااله وردینی گفت: حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در تعطیلات مناسبتی طول سال، طرح‌های ویژه‌ای را به منظور تسهیل در ارایه خدمات به هموطنان و افزایش رضایت مشتریان اجرایی می‌کند، در همین راستا از دوازدهم تا شانزدهم اردیبهشت امسال مقارن با تعطیلات عید سعید فطر تمهیدات خاصی را برای سفرهایی که در این ایام صورت خواهد گرفت، در نظر گرفته است.
وی در این باره گفت: در طرح «امداد و خدمات عید فطر» ۱۳۳ نمایندگی به صورت کشیک دو شیفت و تک شیفت آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خواهند بود که ساعت کاری نمایندگی‌های تک شیفت از ۸ تا ۱۶ و نمایندگی های دو شیفت از ۸ تا ۲۰ خواهد بود. همچنین تعدادی از نمایندگی‌ها نیز به صورت آماده‌باش در طرح حضور دارند که در صورت نیاز به هموطنان خدمت‌رسانی کنند.
همچنین در این ایام، در مجموع ۳۷۹ گروه امدادی و ۷۰۹ اکیپ شیفت، شامل امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه ثابت امدادی، امداد بانوان، امدادسوییچ، امداد گلس و کانکس در مسیرهای پرتردد کشور و محورهای مواصلاتی آماده ارایه خدمات به خودروهای هموطنان خواهند بود.
وردینی گفت: کارکنان حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، همواره در کنار مردم هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکل و نیاز به امداد و ارایه خدمات، در اسرع وقت به آن‌ها خدمت‌رسانی کنند.
گفتنی است، دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز در سراسر کشور، می‌توانند با مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و یا برای ثبت درخواست از خدمات متنوع اپلیکیشن ایساکو بهره‌مند شوند.
لازم به ذکر است، فهرست نمایندگی‌های مجاز منتخب در ایام خدمات‌رسانی، در سایت ایساکو به نشانیwww.isaco.ir قابل مشاهده است.
منبع: ایکوپرس

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید