«اسنپ‌بایک» هم آمد!

سامانه حمل‌ونقل اسنپ از سرویس موتوری جدید خود به نام «اسنپ‌بایک» رونمایی کرد. در این سرویس رانندگان اسنپ با موتورسیکلت‌ اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند؛ سرویسی که به اعتقاد خود اسنپ، می‌تواند در ساعات شلوغ و پرترافیک برای کاربران این سامانه به عنوان یک راه‌حل در نظر گرفته شود.
«اسنپ‌بایک» هم آمد!

به گزارش صنعت نویس، اسنپ‌بایک در ابتدای فعالیت، در شهرهای تهران و مشهد شروع به کار می‌کند و به گفته روابط عمومی اسنپ، به زودی در سایر شهرهای ایران نیز قابل استفاده خواهد بود. این در حالیست که سرویس اصلی اسنپ در حال حاضر در ۸ شهر بزرگ ایران در دسترس است.

اسنپ‌بایک دومین سرویس موتوری سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ محسوب می‌شود و پیش از این سرویس «اسنپ‌باکس» در این سامانه اقدام به جابه‌جایی بسته و مرسولات کاربران می‌کرد. اسنپ همچنین خبر می‌دهد که همگی مسافران این سرویس در طول سفرشان تحت پوشش بیمه حوادث هستند.

همزمان با راه‌اندازی سرویس اسنپ‌بایک در اپلیکیشن اسنپ، سرویس اسنپ‌پلاس به طور موقت حذف می‌شود. قرار است این سرویس پس از بازنگری و اعمال تغییراتی به اپلیکیشن اسنپ بازگردد و خدمات‌رسانی خود را از سر بگیرد. اسنپ‌پلاس در ماه‌های گذشته با تغییراتی رو‌به‌رو شده بود و خودروهای معمولی‌تری در آن قرار گرفتند تا استفاده از آن به لحاظ سطح حضور این خودروها، برای کاربران امکان‌پذیرتر شود اما همین موضوع، لوکس بودن اولیه‌ای که «اسنپ پلاس» نوید دهنده‌ آن بود را تا حدی تحت تاثیر قرار داد و باید دید بازنگری در آن، چگونه خواهد بود.

منبع:دیجیاتو

افزودن نظر جدید