دبیر انجمن قطعه سازان:مردم از ما تشکر کنند

دبیر انجمن قطعه سازان ایران گفت:اگر واردات خودرو آزاد شد و مردم متوجه شدند که محصول ارزان در اختیار آنها می گذاریم، از ما تشکر کنند.
دبیر انجمن قطعه سازان:مردم از ما تشکر کنند

به گزارش خبرنگار صنعت نویس، مازیار بیگلو در گفت و گو با شبکه اینترنتی اقتصاد ایران (اکوایران) گفت:ما با واردات خودرو هیچ مشکلی نداریم؛ اگر توانستند، محصولی بیاورند که از خودروهای داخلی ارزانتر است و کیفیت بالاتری دارد.
وی افزود:همه حق شان است خودرو خوب سوار شوند، اما خواهشا اگر مردم به این رسیدند که خودروسازی ایران به یک شرایط بهره وری و ارزانی رسیده و با استفاده از دانش بومی و با وجود دستمزد پایین، خودرو ارزان تحویل می دهد، یک تشکر کوچک از ما بکنند.

بیگلو تاکید کرد:ما حاضریم دولت تعرفه واردات خودرو را کاهش دهد و واردات را آزاد کند، اما قیمتگذاری دستوری را نیز بردارد، آنگاه پولی از دولت نمی خواهیم.

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

با سلام آقای بیگلو عزیز حق با شما است اگر توانستند محصولی بیاورند ؟ که نمی توانند بیاورند چون شما و دوستانتان نم گذارید بیاورند ؟چون دیگر محصول شما را کسی نمی خرد با این قیمت؟چون با این پول می توان خوردرو های سال وروز دنیا را سوار شد .از شما سئوالی دارم خودرو خود شما چیست ؟ خودرو دم دستی رو نمی گم خودرو دائم شما ؟ به احنمال زیاد پراید ویا سمند نیست؟ شما تحریم رو وردارید و ورود را آزاد کنید بعد ببینید کسی خودرو شما رو می خره یا نه ؟ و....

مازیار جون تشکر

مازیار جون تشکر

معلومه اگه واردات آزاد خودرو آزاد بشه و حتی به قیمت الان مناطق ازاد باشه کسی به ماشین های شما نگاه نمی کنه.

ببین آقای رییس محصولاتتون واقعا در حد یه درشکه بیشتر نیست جیب مردم بدبخت رو خالی میکنید با این کیفیت محصول همه رو به کشتن میدین تو با چ رویی این حروف رو می‌زنی مردم که بی شعور نیستن، حداقل صادق باشین شما و دولت عین بختک افتادین رو صنعت خودرو و دارین به مردم ظلم می‌کنید ،فقط امیدوارم خدا به داد این مردم برسه شماها که...

افزودن نظر جدید