فوت یک دانشجو در بازگشت از امداد به زلزله‌زدگان

«غلامرضا صالحی» دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی ورزشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در بازگشت از مناطق زلزله‌زده غرب کشور، در یک سانحه رانندگی درگذشت.

زنده‌یاد «غلامرضا صالحی» دانشجوی دکتری جامعه‌شناسی ورزشی واحد علوم و تحقیقات در حالی در سانحه جاده‌ای درگذشت. او برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور عازم استان کرمانشاه شده بود.

این دانشجو در راه بازگشت به سمت تهران، در سانحه رانندگی درگذشت.

به گزارش روابط عمومی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، صالحی متولد سال ۱۳۶۰ در شهرستان گیلانغرب بود که ترم آخر مقطع دکتری را در رشته جامعه‌شناسی ورزشی واحد علوم و تحقیقات می‌گذراند. رشته ورزشی تخصصی این دانشجو، بوکس بوده است.
ایسنا

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

روحش شاد خدا رحمتش کنه ،بخدا این شهید واقعیه که از جوانی و موقعیت کاری خودش گذشت تا به مردم مظلوم و زلزله زده استان کرمانشاه کمک کنه،آفرین به چنین جوانان پاک و ایثارگری که از جان عزیز خود میگذرند تا هموطنانشان در رفاه و آرامش باشند. درود خدا به خانواده جوانمرگ غلامرضا صالحی که چنین فرزند پاک و رشیدی رو تربیت کردن، شهادتت مبارک پهلوان باادب.

روحش شاد ،واقعا شهادت برازنده این انسان پاک و بااخلاق بود .خداوند در بهشت فردوس قرارش دهد.خداوند به خانواده ه بزرگوارش صبر عنایت فرماید.

روحش شاد واقعا جوان پاك و برازنده اي بود،خداوند روحش را قرين درياي رحمت خودش قرار دهد.

خدا رحمتش کنه ،کاش مسؤلان هم یک زره غیرت داشتن ،دین این جوان وامثال این جوان فداکار بر گردن مسؤلان بی عرضه و بی کفایت هست.خداوند به بازماندگان صبر عنایت فرماید.

وای خدا ،آخه چرا ایشون؟بخدا اصلا باور نمیکنیم. انسان بزرگوار و باشخصیتی بودند.خدا رحمتش کنه روحش شاد.

افزودن نظر جدید